Foto: publika.md |
Astfel, 26% din cei 8.600 de adolescenţi intervievaţi preferă Twitter, iar numai 23% utilizează reţeaua Facebook şi Instagram, potrivit rezultatelor studiului efectuat de banca comercială Piper Jaffray.
Un studiu realizat de Piper Jaffray la începutul acestui an arăta că 30-33% dintre adolescenţii americani preferau atunci să folosească Facebook în detrimentul Twitter.
Noul studiu arată, totodată, că Twitter, Facebook şi Instagram sunt cele mai utilizate platforme sociale de către tinerii americani, doar 4% dintre ei preferând site-ul pentru bloguri Tumblr, iar 3%, reţeaua socială Google+.
Twitter, care are 218 milioane de utilizatori în întreaga lume, estimează că va fi cotat în curând la Bursă. Cu operaţiuni de aproximativ un miliard de dolari, Twitter urmăreşte să evite greşelile comise de marele său rival Facebook anul trecut, când s-a confruntat cu probleme tehnice şi o cădere vertiginoasă a cotaţiilor la Bursă.