Comentarii:
0
Televiziunile, obligate să anunţe cât timp mai durează publicitatea
Foto: publika.md |
Dacă proiectul va fi votat de Parlament, atunci posturile TV vor trebui să afişeze, în partea dreaptă a ecranului, un cronometru descrescător, care să indice durata pauzelor de publicitate sau de teleshoping. Cronometrul urmează să fie alb netransparent şi să fie afişat din prima secundă a reclamei.
Unii telespectatorii salută iniţiativa deputaţilor, menţionând că, în acest mod, vor putea şti cât timp au pentru a servi o cafea, a face un ceai sau să vadă ce face copilul în camera de alături.
"Mama, de exemplu, îşi priveşte telenovela. În cinci minute ea reuşeşte să întoarcă plăcinţele", spune un telespectator.
În cazul în care proiectul va deveni lege şi posturile de televiziune nu-l vor respecta, Consiliul Coordonator al Audiovizualului va putea aplica sancţiuni
- STUDIU: Nefumătorii îşi riscă sănătatea şi în localurile unde există zone special amenajate
- Mîngîiatul pisicii este periculos
- Centrul insulelor Filipine a fost zguduit, din nou, de un cutremur
- 5 alimente ambalate care iti pot imbolnavi familia
- Medicii au reușit să vindece de SIDA o fetiță de trei ani!
- Pe 25-26 octombrie pe Terra se așteaptă furtuni magnetice
- 24.09.2015 4:07 | Societate Riscă să rămână fără casă! Construcția unui bloc locativ, sursă de probleme pentru mai multe familii
- 10.04.2015 6:00 | Societate HOROSCOP: Astrele prezic reuşite în interes personal şi în afaceri pentru majoritatea nativilor
- 26.03.2014 7:20 | Societate Un STRIGĂT de disperare: Profesorii din stânga Nistrului acuză Chişinăul de indiferenţă şi cer ajutor
- 20.03.2014 10:16 | Societate Expert: De la depozitele din Colbasna sînt transportate muniţii de diferite calibre
- 20.03.2014 9:00 | Societate Studiu: O treime din migranții reveniți în Moldova completează rîndurile șomerilor