Comentarii:
0
Facebook și-a făcut redesign la butonul Like și Share
Oficialii de la Facebook au mai spus că butoanele de share și like sunt văzute de 22 milioane de ori zilnic pe peste 7,5 milioane de site-uri.
Design-ul a fost schimbat pentru a crește numărul clickurilor pe aceste butoane și de a ajuta platformele care îl folosesc. Fiind testat, acest nou buton a arătat a fi mult mai atractiv și mai clickabil.
Dacă încă folosiți butonul vechi, acesta automat va fi schimbat atunci când se va produce schimbarea.
Anunțul a fost făcut pe blogul oficial Facebook.
- Yahoo Mail se schimbă la faţă. Care sunt cele mai importante modificări
- Alexei Tulbure: Schimbarea unor hoți pe alții va distruge definitiv RM
- Twitter detronează Facebook. Află la ce capitol
- Bătaie de joc pe siteul Agenției de Achiziții Publice
- Ce schimbare pentru Renée Zellweger! Ce a făcut?
- Preşedinţia are un nou site, iar Nicolae Timofti poate fi găsit pe Facebook, Twitter şi Youtube
- 21.03.2014 10:29 | Hi-Tech Turcia a blocat accesul la Twitter, următoarele pe listă sînt Facebook și YouTube
- 20.03.2014 8:49 | Hi-Tech GOOGLE marchează echinocţiul de primăvară printr-un logo special
- 30.01.2014 15:24 | Hi-Tech IATĂ ce-i interesează cel mai mult pe utilizatorii Google despre Moldova
- 28.01.2014 22:18 | Hi-Tech Google Glass va fi disponibil în 4 modele, inclusiv pentru lentile cu dioptrii
- 16.01.2014 7:55 | Hi-Tech Un inginer spaniol a proiectat o aeronavă care va putea transporta la bord 755 de pasageri